wtorek, 18 lipca 2017

Herbata zielona organiczna Superfine Dragon Well Long Jing/Organic Superfine Dragon Well LOng Jing Green Tea



Dziś mam dla Was kolejną recenzję herbaty z Chin firmy Teavivre. Tym razem dość niezwykła zielona herbata pod mega długą nazwą handlową Superfine Dragon Well Long Jing. Dlaczego niezwykła? Otóż pierwszy raz widziałam liście herbaty, które po zaparzeniu przypominały liście estragonu.

Herbata ma seledynowy klarowny kolor. Na stronie Teavivre jest napisane, że pachnie orchideą, dla mnie jednak bardziej jest to zapach siana, łąki. Tak samo smak, jest mocno trawiasty, słodkawy, trochę jak koniczyna, jeśli podgryzaliście płatki jej kwiatów w dzieciństwie:)

Generalnie jest to herbata na lato, dobra do zrelaksowania się, ewentualnie ma nam przypomnieć o lecie w chłodniejsze dni. Zalecana temperatura zaparzania to 85 stopni.

No to Dziewczyny (i ewentualnie Chłopaki), proszę mi się tu przyznawać, kto wysysał nektar z koniczyny w dzieciństwie?:)



Today another Teavivre Chinese tea review. The tea of today could not simply have a longer trade name 'Organic Superfine Superfine Dragon Well Long Jig'. This is quite extraordinary tea.Why? Because after brewing its leafs remind me about the shape of terragon.

The brew has willow-green transparent color.

In accordance to the site, the smell of the tea reminds orchid, but in my opinion it is more like hay, meadow. The same applies to its flavour which is very like grass or nectar of a clover, if you happened to bite clover petals in your childhood or you still do:)

Breifly speaking this tea is good for summer, relax or maybe also during colder days to remind us about summer. The adviced brewing temperature is 85 degrees Celsius.

Ok, let's be honest here, who of you tried nectar from clover petals in your childhood?:)

9 komentarzy:

  1. You have been drinking a lot of tea lately!

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha ja nektarek ssałam :) A herbata pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nigdy nie wysysałam nektaru z koniczyny ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wysysałam nigdy nektaru z koniczyny xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nigdy nie wysysałam nektaru z koniczyny :D Nikt mi nie uświadomił, że tak można :D A herbatka bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam zielone herbatki *.*
    a nektaru koniczynki nie wysysałam :P
    Pozdrawiam!
    I w wolnej chwili zapraszam na nowy wpis ♥.
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/08/wyciagnij-palec-utna-ci-reke.html

    OdpowiedzUsuń