poniedziałek, 8 października 2012

Apetyt na gruszkę i czekoladę/Apetite for a pear and chocolate


Dziś się szanowne Panie i Panowie nie napracuję z opisywaniem przepisu, bo jest on żywcem wzięty stąd. Jedyne co zmodyfikowałam, to zamieniłam ciasteczka oreo (jakoś nie mogę się przekonać do ich zakupu, choć byłam już blisko) na biszkopty zmieszane ze stopionym masłem. Jeśli zatem ktoś chciałby wypróbować, tam znajdzie wszystkie dane. Pięknie wygląda i dobrze smakuje, choć następnym razem raczej zrobiłabym go z wiśniami w alkoholu:) Taki jesienny tort na smutki, zajadałam nim się w pracy prawie tydzień, więc wiem, o czym piszę:)

Today Ladies and Gentlemen, I am not going to work too much on describing the recipe as I took it straight from here. The only thing I changed is the fact that I substituted the Oreo cookies (somehow I cannot persuade myself to buy them) with sponge fingers with melted butter. So if you wish to try you will find there the recipe. It looks beautiful and tastes well but next time I would prepare it rather with cherries in alcohol:) A cake for fall sadness, I ate it almost every day last week at work so I know what I am talking about:)





14 komentarzy:

  1. Gruszki w czekoladzie!
    Bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza myśl,gdzieś widziałam to ciast:)Też mnie kusiło ale aż taką wielbicielką gruszek w ciastach nie jestem,ale wiśnia może być ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. z wiśniami nie będzie tak efektowne, ale smakowo to połączenie chyba bardziej by mi odpowiadało:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olu, szaleństwo! jak to niezwykle oryginalnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh damn this looks and sounds delicious! I could have half of it right now! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fruit and chocolate makes a great pairing ! Fall sadness cake ?! I would surely want a slice of this ! :D Love the pears poking out of this cake ! lol

    OdpowiedzUsuń
  7. I like the pears sticking out of the cake :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow..jakie fajne..czekolade lubie..hmm nie lubię gotowych ciastek, tam pełno dziwnej chemii:) moze jakieś kruche ciasto ,szybko się robi..?..ah..ale ja powinnam być teraz na diecie..roztyłam się za bardzo..:((

    OdpowiedzUsuń
  9. Gruszki i czekolada...doskonale malzenstwo! ;)
    Uwielbiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mona, na pewno można i na kruchym cieście:)

    OdpowiedzUsuń
  11. oh now, this looks almost sinful !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. ależ efektowne! (i jak się domyślam- przepyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. I have a continuous never ending appetite for chocolate. As you can understand this one would be absolutely my sweet for the week too!

    OdpowiedzUsuń